hey its ben (lilskyline240)

Page 5 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Kori on Wed Mar 04, 2009 10:56 pm

thought you may wanna check out the new one.. Very Happy

http://lilevo.com/lilevo3/march09/
avatar
Kori

Number of posts : 934
Age : 27
Location : whitewater/germantown, WI
Vehicle : 1989 Nissan 240sx
Registration date : 2009-02-16

View user profile http://www.myspace.com/kori_lockwood

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by lizmo on Wed Mar 04, 2009 11:15 pm

least he had a helmet on lmao
avatar
lizmo
Admin

Number of posts : 780
Age : 30
Location : milwaukee
Vehicle : 240sx & sc300 both 2jz powered :)
Registration date : 2009-01-28

View user profile http://www.fquick.com/staticlizmk3

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by lizmo on Wed Mar 04, 2009 11:17 pm

Flicktitty wrote:
lilskyline240 wrote:Yea flick u know bout DSM's your always raggin on em. DSM = down several months or Dont Start Moding... Kori is actually lovin the reliability that my RB has offerec me once i started daily driving it. I can BEAT THE PISS out of it day in and day out with no ill effects. Yes you can build a fast DSM but the reliability factor is still always quesionable.

I just cant wait till i see your motor kori...i think im more excited than you are to do that swap lol

yeap that's why the 2J w/ bolt ons was the best choice over a big turbo KA-T/SR/Ca/etc.

yeah, i kinda wanted a ca at first then i thought... if im paying this much for a swap why not just go big? so i did!
avatar
lizmo
Admin

Number of posts : 780
Age : 30
Location : milwaukee
Vehicle : 240sx & sc300 both 2jz powered :)
Registration date : 2009-01-28

View user profile http://www.fquick.com/staticlizmk3

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by eS 13_maJiK on Wed Mar 04, 2009 11:34 pm

wow that is amazing to see that guy didn't die
avatar
eS 13_maJiK

Number of posts : 738
Age : 28
Registration date : 2009-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by lilskyline240 on Thu Mar 05, 2009 12:26 am

Kori wrote:thought you may wanna check out the new one.. Very Happy

http://lilevo.com/lilevo3/march09/

damn jason did a good job on that one!! i gotta see that shit in person
avatar
lilskyline240

Number of posts : 848
Age : 30
Location : Milwaukee WI
Vehicle : 90 coupe RB30det
Registration date : 2009-01-30

View user profile http://www.myspace.com/illwaxurass

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Kori on Thu Mar 05, 2009 10:46 am

hell yeah he did. the motor aint done though from what i know
avatar
Kori

Number of posts : 934
Age : 27
Location : whitewater/germantown, WI
Vehicle : 1989 Nissan 240sx
Registration date : 2009-02-16

View user profile http://www.myspace.com/kori_lockwood

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by lilskyline240 on Thu Mar 05, 2009 11:19 am

u need to call jason up and tell him me and u gunna come out to look at it lol
avatar
lilskyline240

Number of posts : 848
Age : 30
Location : Milwaukee WI
Vehicle : 90 coupe RB30det
Registration date : 2009-01-30

View user profile http://www.myspace.com/illwaxurass

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Kori on Thu Mar 05, 2009 11:26 am

i can arrange that.. he's been wanting to hang out anyways.. and he still has my throttle cable clip
avatar
Kori

Number of posts : 934
Age : 27
Location : whitewater/germantown, WI
Vehicle : 1989 Nissan 240sx
Registration date : 2009-02-16

View user profile http://www.myspace.com/kori_lockwood

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by lilskyline240 on Thu Mar 05, 2009 11:28 am

and since everytime he texts u im with u lol i bet he dont even remember me
avatar
lilskyline240

Number of posts : 848
Age : 30
Location : Milwaukee WI
Vehicle : 90 coupe RB30det
Registration date : 2009-01-30

View user profile http://www.myspace.com/illwaxurass

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Kori on Thu Mar 05, 2009 11:30 am

lol yeah that's really weird how that happens..

he remembers me Very Happy (and shut up i dont need any smart remarks to that comment)
avatar
Kori

Number of posts : 934
Age : 27
Location : whitewater/germantown, WI
Vehicle : 1989 Nissan 240sx
Registration date : 2009-02-16

View user profile http://www.myspace.com/kori_lockwood

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by lilskyline240 on Thu Mar 05, 2009 11:33 am

Who doesnt remember u? your Kori Motha Fuckin Lockwood! ur a legend!
avatar
lilskyline240

Number of posts : 848
Age : 30
Location : Milwaukee WI
Vehicle : 90 coupe RB30det
Registration date : 2009-01-30

View user profile http://www.myspace.com/illwaxurass

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Kori on Thu Mar 05, 2009 11:38 am

lol i dont know.. people still remember me from the 2007 DSM Shootout and i didnt even talk to many people...
avatar
Kori

Number of posts : 934
Age : 27
Location : whitewater/germantown, WI
Vehicle : 1989 Nissan 240sx
Registration date : 2009-02-16

View user profile http://www.myspace.com/kori_lockwood

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by lilskyline240 on Thu Mar 05, 2009 11:40 am

well u were the girl in the TINY GREEN SKIRT! u will never be forgotten for that
avatar
lilskyline240

Number of posts : 848
Age : 30
Location : Milwaukee WI
Vehicle : 90 coupe RB30det
Registration date : 2009-01-30

View user profile http://www.myspace.com/illwaxurass

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Kori on Thu Mar 05, 2009 11:53 am

Lol i know.. Im in the dynoflash video twice.. plus on every forum for shootout pics..
avatar
Kori

Number of posts : 934
Age : 27
Location : whitewater/germantown, WI
Vehicle : 1989 Nissan 240sx
Registration date : 2009-02-16

View user profile http://www.myspace.com/kori_lockwood

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by lilskyline240 on Thu Mar 05, 2009 5:36 pm

maybe u should be the girl in the white skirt at nissan meets Smile lol
avatar
lilskyline240

Number of posts : 848
Age : 30
Location : Milwaukee WI
Vehicle : 90 coupe RB30det
Registration date : 2009-01-30

View user profile http://www.myspace.com/illwaxurass

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Kori on Thu Mar 05, 2009 10:41 pm

lol i still own the green skirt.. white is common... that green was like an off green.. i'll see what temp is tomorrow.. im wearing shorts out tonight so hopefully its not to cold being night and temp dropping..
avatar
Kori

Number of posts : 934
Age : 27
Location : whitewater/germantown, WI
Vehicle : 1989 Nissan 240sx
Registration date : 2009-02-16

View user profile http://www.myspace.com/kori_lockwood

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by simon on Thu Mar 05, 2009 10:44 pm

lilskyline240 wrote:maybe u should be the girl in the white skirt at nissan meets Smile lol
lol!

simon

Number of posts : 1186
Age : 27
Location : chi
Vehicle : s13
Registration date : 2009-01-19

View user profile

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Kori on Thu Mar 05, 2009 10:57 pm

Simon I don't think you understand the impact that skirt made at the Shootout.. its a HUGE!!! meet and people recognize me still.
avatar
Kori

Number of posts : 934
Age : 27
Location : whitewater/germantown, WI
Vehicle : 1989 Nissan 240sx
Registration date : 2009-02-16

View user profile http://www.myspace.com/kori_lockwood

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by simon on Thu Mar 05, 2009 11:16 pm

haha thats awesome, years later youre still the girl in the green skirt.. haha

i vote for white at nissan meets too!!

simon

Number of posts : 1186
Age : 27
Location : chi
Vehicle : s13
Registration date : 2009-01-19

View user profile

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Kori on Thu Mar 05, 2009 11:18 pm

well it'll be a surprise if i wear it or not then.
avatar
Kori

Number of posts : 934
Age : 27
Location : whitewater/germantown, WI
Vehicle : 1989 Nissan 240sx
Registration date : 2009-02-16

View user profile http://www.myspace.com/kori_lockwood

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by lilskyline240 on Sat Mar 07, 2009 2:55 pm

look like your goin to be forever known as the girl in the white skirt lol
avatar
lilskyline240

Number of posts : 848
Age : 30
Location : Milwaukee WI
Vehicle : 90 coupe RB30det
Registration date : 2009-01-30

View user profile http://www.myspace.com/illwaxurass

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by 14k on Sat Mar 07, 2009 3:04 pm

naw man the girl that got hit by a car
avatar
14k
Admin

Number of posts : 2687
Age : 30
Location : Woodstock IL
Vehicle : Cheby truck
Registration date : 2009-01-18

View user profile http://midwest240sx.forumotion.com

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by homeboy. on Sat Mar 07, 2009 3:42 pm

lol yea the girl that got hit by a cab
avatar
homeboy.

Number of posts : 686
Age : 32
Location : round lake
Vehicle : mike's penis
Registration date : 2009-01-19

View user profile

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by simon on Sat Mar 07, 2009 3:43 pm

so shes the girl with the white skirt who hugged a cop and got hit by a cab i guess


Last edited by simon on Sat Mar 07, 2009 4:05 pm; edited 1 time in total

simon

Number of posts : 1186
Age : 27
Location : chi
Vehicle : s13
Registration date : 2009-01-19

View user profile

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by DockSide55 on Sat Mar 07, 2009 3:56 pm

lol she didnt hit a cab. the cab hit her.

_________________
D*squad! Fuck you.
avatar
DockSide55

Number of posts : 1201
Location : Chicago
Vehicle : 93' Fastback
Registration date : 2009-01-19

View user profile

Back to top Go down

Re: hey its ben (lilskyline240)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum